بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

عکس


نظرات 6 + ارسال نظر
مریم و امیرمسعود پنج‌شنبه 24 تیر 1389 ساعت 14:59

الهییییییییییییی قربونت برم پسرک تپلم ناز خاله چه عکسهایی جیگرتوبرممممممممممم

مرسسسسسسسسسسسسی خاله جووووووووون که به وبم سر زدین امیر مسعود عزیزم رو ببوس جای من

[ بدون نام ] دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 19:11

سلام زهره جون ماشاله به این گل پسر ببوسش
راستی با اجازه لینکت کردم

مرسی عزیزم

مامان نی نی تپل سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 07:49 http://topolooo2.blogfa.com

سلام زهره جون
هزار ماشاءالله به گل پسر
خدا براتون حفظش کنهjavascript:void(0);
چه ملوس و نازهjavascript:void(0);
قالب وبلاگش هم خیلی قشنگ و شاده
شما کدوم شهرید؟؟؟

موفق باشید

سلام
خیلی ممنون عزیزم چشاتون خوشکل میبینه
من همشهری خودتون هستم

مامان نی نی تپل سه‌شنبه 29 تیر 1389 ساعت 18:01

منظورتون پارک عمو پورنگه؟؟؟؟؟؟؟؟
آدرس دقیقش رو میشه لطف کنید؟؟؟

اره عزیزم همون پارک عمو پورنگ

بعد از سه راهی باهنر و محله سپیداره و درست قبل از محله نبوت

باید اون منطقه ها رو بلد باشید تا بدونید کجا رو میگم اگه حتی یک بار هم نبوت رفته باشید راحت پیداش می کنید چون دقیقا تو ورودی نبوت یه ساختمون خیلی مشخصه و روی دیوارش هم بزرگ نوشته شده پارک شادی عموپورنگ
امیدوارم خوب توضیح داده باشم . خووووووووش بگذره به رضا جون ایشالا

سلام.خوشحالم که یه دوست اهوازی دیگه پیدا کردیم.طاهای گلم هزار الله اکبر خیلی خوشگل و نازه.خدا حفظش کنه.ان شا الله تو اولین فرصت لینکتون میکنم.راستی ساعت کار قصر شادی عموپورنگ رو میدونی عزیزم؟
سرزمین رویایی تو مجموعه فجر هم افتتاح شد اما بازی مناسب سن طاها جون متاسفانه نداره

سلام عزیزم
منم خیلی از اشنایی با شما خوشحالم رضوان جون و محمد مهدی جون چطورن؟از طرف من ببوسیدشون انشالله بتونم از نزدیک ببینمشون .راستش ساعت کار پارک فکر میکنم فقط بعد از ظهر ها از ۷ تا ۱۲ بود ولی شمارشون رو میذارم برا اطمینان قبل از رفتن تماس بگیرید ۰۹۱۶۶۱۴۶۲۱۸
۰۹۱۶۶۰۲۵۴۸۸ با مدیریت چهارلنگ

سلام زهره خانم.اگه بدونی با چه سختی ای پیدات کردم.آخه یادت رفته بود آدرس وبتو بزاری.
میبینم که شما هم خصوصی کردید.حالا ما چطوری روی ماه طاها جون رو ببینیم؟
راستی با اجازه لینکتون میکنم

سلام عزیزم
اخیییی ببخشید تو رو خدا که یادم رفت حواس نمونده برام این خصوصی هم فقط یه امتحان بود زودی عمومی میشه فرشته های کوچولوت رو ببوس از طرفم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد