بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین






نظرات 6 + ارسال نظر
ماهک یکشنبه 10 مرداد 1389 ساعت 01:47

سلام زهره جونم !
الهی من قلبون این طاهای عسل برم!
گل پسرت رو چند ماچ جانانه از طرف من بکن لطفا ! اینقد دوس دارم بغلش کنم بچلونمش ! لپاشون بکشم ! .....ههههه! میدونم الان ورش میداری فرار میکنی!!!!هههههه!!! فقط داری میری یه اسفندم براش دود کن تو روخدا!
راستی زهره جون وبلاگ طاها طلا پیام خصوصی نداره نه؟ خب احتمالا برات ایمیل خواهم زد ... بوس بوس بوس!

سلام ماهک جونم
مرسی که وب طاها سر میزنی عزیزم .وبلاگش پیغام خصوصی نداره ولی میتونی پیغامت رو که نوشتی اخرش بگی که خصوصیه و من اونو توی وبلاگ نمیذارم دیگه و تاییدش نمیکنم که توی وب نمایش داده بشه.مراقب خودت باش بای

فهیمه یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 08:25

وبلاگش خیلی خوشگله این پسر طلا.. ماشالله با این شاه پسر که ایستاه.... صد تا ماچ آبدار از این جیگر بکن جای ما......

سلام فهیمه جونم
مرسیییییییی دوست گلم که به وب طاها سر زدی خیلی خوشحالم کردی تو هم سژهر خوشکلمو ببوس هزار تا

مامان مهراد دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 02:51

زهره جون ماشال... طاها مرد شده جیگرشو خیلی بانمک دلمون برات تنگ شده کجایییییی دختر خوب

سلام مریم جونم
منم دلم براتون حسابی تنگ شده راستش چند وقته حسابی درگیرم ایشالا میام براتون تعریف میکنم به بچه ها سلام منو برسون مهراد جونمو هم ببوس

پریا دوشنبه 1 شهریور 1389 ساعت 23:15 http://parha1388.mihanblog.com/

سلام سلام
به به گل پسر ما ماشا... تنها تنها ایستاده جیگرشو . پرهام من هم دستشو میگیره به وسایل و بلند میشه ولی هنوز خوب تعادلشو نمی تونه حفظ کنه طفلی امروز زمین خورد و پیشونیش باد کرد .

طاهای گل رو ببوس

سلام پریا جونم
الهیییییییییی قربونش پرهام نانازی خاله فداااااش اخییییییی خیلی ناراحت شدم طفلی ها چقدر باید ضربه بخورن تا راه رفتنو یاد بگیرن خیلی مراقبش باش پریا جونم
تو هم پرهام کوچولوی خوشکلمو ببوس

مامان فرشته ها چهارشنبه 24 شهریور 1389 ساعت 22:48 http://www.golhaye-behesht.persianblog.ir

سلام زهره خانمی؟خوبی عزیزم؟
سراغ از ما نمیگیری؟اینجا رو هم که خصوصی کردی
(چرا نمیشه شکلک گذاشت؟)
الهی نکنه عکسای طاها جون توی پستای رمزدار باشه و ما رو محروم کرده باشی

سلام عزیزم
خیلی ممنون که سراغمو میگیری من خوبم خدا رو شکر شما و کوچولوها چطورید؟

مانلی جمعه 16 مهر 1389 ساعت 02:24

وای گل من چه مردی شدی برای خودت قربون اون جفت مرواریدت بشم من خاله جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد