بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

روز تولد مامان و بابا

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خاله کوچولوی طاها

 اینم خاله مهربون و دوست داشتنی طاها که کلی  من و طاها دوسش داریم




492

خواب ناز

وقتی چشمات پر خوابه!!

نمی دونی!نمی دونی!وقتی چشمات پر خوابه،به چه رنگه؟به چه حاله؟

مثل یک جام شرابه!

نمی دونی!نمی دونی!نمیدونی!

چه عمیقه!چه سخنگو!مثل اشعار مسیحایی حافظ، یه کتابه!یه کتابه!

مثل یک جام شرابه!

نمی دونی! نمی دونی! نمی دونی!

که چه رنگه؟چه قشنگه؟رنگ آفتاب بهاره!

مثل یک جام بلوره !شاید از چشمه نوره!

مثل یک جام شرابه!

نمیدونی و به جز من دگری هم نمی دونه که یه دنیا توی اون چشم سیاهه

هر کی گفته هر کی میگه،همه حرفه!تو رو میخواد بفریبه!

جز دل من،جز دل من،که پر از عشق و جنونه،قدر اون چشم سیاه رو دل دیگه نمی دونه،چشم دیگه نمی خونه!

نمی دونی!نمی دونی!نمی دونی!

وقتی چشمات پر خوابه،به چه رنگه؟به چه حاله؟

مثل یک جام شرابه

هشتمین مروارید عزیزترینم

این پست رو هم به مناسبت هشتمین مروارید طاها جونم مینویسم که بالاخره بعد از


کلی ناراحتی و اذیت کردن گل پسرم خودشو نشون داد


این روزا حسابی بازیگوش شدی و دیگه حتی برا یه ثانیه هم نمیشه تنهات گذاشت چون


دلت میخواد همه جا سرک بکشی و حسابی نسبت به محیط اطرافت کنجکاو شدی


این چند وقته بخاطر این دندون کوچولوی جدید  یکمی لاغر شدی و بد غذا که امیدوارم


  دوباره مثل قبل سرحال بشی عزیز دلم 






عکسای طاها جونم

ومامان دوباره عکاس میشود




عکسهای طاها طلای من

این هم از عکس هایی که مامان از گل پسرش گرفته . واقعا ادم وقتی مامان میشه


 مجبوره  در کنارش خیلی کارای دیگه هم یاد بگیره (البته با کمترین امکانات) مثل عکاسی و وبلاگ نویسی و

فتوشاپ و .....