بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

عکسای طاها جونم

ومامان دوباره عکاس میشود




نظرات 4 + ارسال نظر
مریم(مامان مهراد) پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 15:38

سلام زهره جون خوبی ماشا... طاهاخیلی جیگر شده بجای من خوب بچلونش

راستی حالا که نی نی سایت فیلتر شده چکار کنیم

سلام عزیزم
ما خوبیم شکر خدا ... تو و مهراد خوشکلم چطورید؟مرسی که به وب طاها سر میزنی دوست مهربونم

در مورد سایت هم برا من فرقی نکرد اخه من همیشه مجبور بودم با فیلتر شکن وارد بشم بدون اون اصلا برام باز نمیشد

ماهک شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 04:58

سلام سلام به زهره جونم و پسمل طلا !
بابا کجایی تو دختر؟؟ من هی میام چک میکنم دیگه چشمم به در این وبلاگ خشک شد !!! دیگه میخاستم بیام دعوا کنما!!!! بس که هی دیر به دیر آپ میکنی !
حالا اومدم میبینم بـــــــــه ! ترکوندی که زهره جون! بابا پرفشنال !!! بابا عکاس ! بابا هنرمند! الهی قلبون این مدل خوشملت بشم من که این قده جیگره و بانمک! ( و آیکون حسودی!!)
باز نه که بره تا یه ماه دیگه آپ کنی عسیسمممم !
طاها گلی رو ببوس و مراقب خودتون باشین

سلااااااام ماهک جون خودم

خوبی عزیزم؟ دلم حسابی برات تنگ شده کجایی اخه دختر خوب ؟
خیلی خوشحال شدم پیغامتو دیدم بازم بهمون سر بزن قول میدم زود بزود اپ کنم
قربونت بشم نمیدونی چه ذوقی داره یه عکاس حرفه ای از ادم تعریف کنه

مریم (مامان مهراد ) دوشنبه 15 شهریور 1389 ساعت 15:13

زهره جون من دارم بدون نی نی سایت دیوونه میشم هههههههه
میتونی فیلتر شکن برام ایمیل کنی میلم رو برات میزارم

tahmasebi2005@yahoo.com

عزیزم ببخشید که پیغامتو دیر دیدم
برات ایمیلش کردم

مامان فرشته ها جمعه 26 شهریور 1389 ساعت 05:47 http://www.golhaye-behesht.persianblog.ir

سلام زهره جون
ممنون از اعتمادت عزیزم.عکسا خیلی ناز بودن( و صد البته سوژه عکس از خود عکسها نازتر،بابا حرفه ای،یه دوره ای،کلاسی چیزی هم واسه ما بزار)
از اون عکسی که به پشت خوابیده و داره به گوشه پتوش نگاه میکنه خیلی خوشم میاد

خواهش میکنم عزیزم لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد