بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

خاله کوچولوی طاها

 اینم خاله مهربون و دوست داشتنی طاها که کلی  من و طاها دوسش داریم




492
نظرات 5 + ارسال نظر
زائر69 دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 14:18 http://www.zaer69.blogfa.com

سلام.

خوبی؟

آدم وقتی که میمیره آزاد میشه .آزاد آزاد .
دیگه نه از عشق خبری هست نه از غم . نه از پول و نه از
...........

آپم بدو بیا. منتظرتما


مامان فرشته ها دوشنبه 29 شهریور 1389 ساعت 18:29 http://www.golhaye-behesht.persianblog.ir

کاملاً مشخصه که از اون خاله های خوب و مهربونه
ایشالا زنده باشه و همیشه گل خنده رو لبهاش

مرسی دوست عزیزم

امیر سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 17:57 http://my4divari.blogsky.com

سلام چه وب زیبایی داری به منم سر بزن دوست داشتی تبادل لینک کنیم

مریم چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 01:20

وای خوشبحال طاها که خاله خوشگل و مهربون داره مهراد من خاله نداره

زهره جون برای فیلتر شکن ممنون عزیزم

مرسی مریم جون

اشکالی نداره من خودم میشم خاله مهراد جونم البته اگه قبولم کنه

برا فیلتر شکن هم خواهش میکنم وظیفه بود

فهیمه شنبه 3 مهر 1389 ساعت 15:14

ممنونم زهره جون از اینکه بهم انرژی دادی...
واای که طاها چه خاله کوچولویی داره!!! انشالله خدا حفظش کنه براتون....

خواهش میکنم فهیمه جون

ممنوووووووووووووووون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد