بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

پارک

امروز من و طاها و بابا سعید  رفتیم  گردش و ددر و پارک ( اخه اینجا چند روزه هوا خیلی خوب شده و جون میده واسه

 پارک رفتن ) 
اول از همه فواره های رنگی اب برات خیلی جلب توجه کردن و من و بابا سعید مجبور شدیم یک ساعت

 جلوی اونا بایستیم  تا تو حسابی بهشون نگاه کنی   قربون اون نگاهت برم من که اینقدر با دقت  نگاه میکنی همه ی

 وجودم . بعد از کلی دقت و دیدن فواره های اب 
بابا سعید برات یه بادکنک بزرگ خرید که توی پارک حسابی باهاش

 سرگرم شده بودی و بعد که بادکنک رو رها کردی از بابا خواستی که باهات بازی کنه و وقتی بابا سعید پرتت میکرد

 هوا کلی  جیغ میکشدی و غش غش میخندیدی  و بازم میخواستی.  محیط پارک و هوای ازاد خیلی  سرحالت میاره

 و هر وقت میریم پارک با اینکه هنوز نمیتونی راه بری  وفقط توی بغل ما هستی  با این حال خیلی سر حال تر و خنده رو تر از

 قبل میشی و خیلی ذوووووق میکنی انقدر بازی کردی و خندیدی تا از خستگی همونجا خوابت برد الهی فدات بشم

البته چون دوربین رو فراموش کردیم ببریم  نشد که اونجا عکس یادگاری بگیریم ولی بجاش چند تا عکس جدید میذارم





اینم کوچولوی ما در حال ناخونک زدن به غذای بزرگترا که اونم کم کم باید ترک کنیم که شما نخوای بهش ناخونک بزنی و بخوری 
نظرات 8 + ارسال نظر
مامان فرشته ها پنج‌شنبه 22 مهر 1389 ساعت 10:36 http://www.golhaye-behesht.persianblog.ir

الهی که همیشه گل خنده رو لباش باشه

ممنون عزیزم

[ بدون نام ] شنبه 24 مهر 1389 ساعت 12:57

زهره جون ایشالله که همیشه خوش و خندان باشین، و تن خودت و همسرت و طاهای گلم سالم و تندرست باشه، دوستون دارم و به امید دیدار!
در ضمن لینک وب طاها را هم بزار تو پروفایل نی نی سایت تا ما هم زود به زود بیاید سر بزنیم!

زهره جون ایشالله که همیشه خوش و خندان باشین، و تن خودت و همسرت و طاهای گلم سالم و تندرست باشه، دوستون دارم و به امید دیدار!
در ضمن لینک وب طاها را هم بزار تو پروفایل نی نی سایت تا ما هم زود به زود بیاید سر بزنیم!

از ذوق وبلاگ طاها یادم رفت مشخصاتم رو بنویسم!

قربونت برم عزیزم
به چشم امرتون هم اطاعت شد

پریا شنبه 24 مهر 1389 ساعت 23:03 http://parha1388.mihanblog.com/

همیشه به پارک و گردش و شادی

مامان الی یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 12:54 http://http://mylovely-sewin.blogspot.com/

ایشالا همیشه به گردشو شادی و خنده ما که عکسی ندیدیم خواهرjavascript:void(0);

مرسیشرمنده درستش کردم

پریا یکشنبه 25 مهر 1389 ساعت 13:49

مرسی زهره جون از توضیحاتت من تازه دارم فتوشاپ رو یاد میگیرم میشه بگی اون نرم افزاری که خریدی اسمش چیه ؟

ممنون

خواهش میکنم دوست گلم اسمش FaceFilter studio2 هست

آرزو مامان آرش دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 09:36 http://jiluah.persianblog.ir

زهره جان سلام
خوبی؟ از آشنائی با شما و طاها خان خوشگل و ناز خوشحال شدم. من هم شما را لینک کردم. عروسک قشنگت را ببوس و براش اسپند دود کن.

قربونت برم عزیزم
تو هم ارش کوچولوی دوست داشتنی رو ببوس

معصومه دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 15:14 http://simba1388.blogfa.com/

زهره جان این عکس آخری خیلی قشنگه
چی میخوای بخوری خاله که اینطوری لبتو گاز گرفتی و چشماتو بستی؟ از الان هم که به طرفدارای برزیل پیوستی.

شاد و سلامت باشی زیر سایه پدر و مادرت همیشه هم به گردش.

مرسی خاله جونم
اونم که میخواستم بخورم و مامان بابا نذاشتن اسمش پیتزا بود که هرچی سعی کردم مزه کنم نتونستم که ازش کش برم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد