بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

یه خاطره ی کوچولو


کوچولوی خوشکل من

امروز یه چیزی یادم اومد که دلم نمیخواد فراموشم بشه و اون خاطره ی اولین باری بود که ناخن های کوچیکت رو تو بیداری کوتاه کردم .

قبلا همیشه این کارو وقتی انجام میدادم که خوابیده باشی ولی یه روز که خواستم ناخن هاتو کوتاه کنم تو از خواب

بیدار شدی و بهم از اون لبخندای خوشکلت تحویل دادی . منم که دیدم پسر کوچولوم چقدر خوش اخلاقه تصمیم

گرفتم که  تو بیداری کارم رو انجام بدم .دست کوچولوت رو گرفتم و برات توضیح دادم که مامان میخواد چیکار

کنه ..تو هم با دقت بهم نگاه میکردی  وقتی ناخنت رو گرفتم هم زمان با صدای ناخن من هم میگفتم ناخن طاها

میگه :تک     تک.....طاها جون ناخنت چی میگه ؟ تک    تک .تو هم قربونت برم چنان میخندیدی انگار

 قلقلکت میدن با هر تک تک من قهقهه  میزدی و کلی ذوق میکردی  همه ی زندگیمون.از اون موقع

 دیگه همیشه ناخن هاتو تو بیداریت کوتاه میکنم  و تبدیل شده به سرگرمی!


                                 

نظرات 4 + ارسال نظر
گیلدا مامان امیر چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 11:27 http://amirsvz.persianblog.ir/

مامان طاها شما کجا بیدی تا حالا که من وبلاگتون رو ندیده بودم اخ جون یه دوست وبلاگی دیگه ما شما رو لینک کردیمممممممممممممم هوراااااااااااااا

سلام عزیزم
چون ادرس وب طاها رو تو پروفایلم نذاشته بودم ندیدیمون.بابت لینک ممنوووووووونببوس شازده پسر شیرینت رو

محمدطاها چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 12:08 http://www.m-taha1387.blogfa.com

سلام وب لاگ زیبایی داری ازت دعوت میکنم به وب من هم سر بزنی و نظر بدی

سلام محمد طاها جون
ممنون .به وبت حتما سر میزنم

مامان فرشته ها چهارشنبه 28 مهر 1389 ساعت 14:02 http://www.golhaye-behesht.persianblog.ir

چقدر این خاطره های کوچیک برای ما مادرها بزرگ و باارزش هستن
راستی شما میدونید چرا من هرکاری میکنم نمیتونم تو کامنتام شکلک بزارم؟

اره واقعا
در مورد شکلک هم شرمنده نمیدونم چرا نمیشه !
ولی این که خوبه منو بگو که کلا نمیتونم تو وب فرشته ها کامنت بذارم ! البته گاهی اوقات میشه ولی باید مرتب امتحان کنم تا بالاخره بتونم .نی نی خوشکلاتو ببوس

مامان آرتین شنبه 1 آبان 1389 ساعت 08:53 http://artinemaman.blogfa.com

سلام . آفرین به طاهای عزیز . آرتین که می خواد ناخن گیر رو بگیره و بخوره !!
از بابت سایتها هم دستت درد نکنه . خیلی مفیدند.

اخی نااااازی
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد