بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

نی نی من راه میره

عزیزکم این روزا سرم انقدر شلوغه که حتی فرصت نکردم بیام و یکی از مهمترین

پیشرفت های  تو رو بنویسم البته مشغول تدارک کارای تولد خود تو هستم ولی به هر

حال منوببخش اگه تو ثبت خاطراتت کوتاهی کردم

ووووووووووووووووو واما  کار جدید پسر جوووون من  راه رفتنه آرههههه خوشکلک من

بالاخره   همین چند روز پیش وقتی طبق معمول هر روز سر پا ایستاده بودی و مشغول

بازی و دس دسی بودی  یک دفعه شروع کردی به قدم برداشتن و بدون کمک چهار قدم

راه رفتی .من که از خوشحالی بال دراوردم ولی مثل اکثر مواقع بابا سعید جون شاهد

 اولین های تو نبود و سر کار بود حیییف 

خدایا واقعا هیچ چیز لذت بخش تر از پیشرفت های  پسر نازمون تو زندگیمون نیست

انشالله که من و بابا سعید مهربون همیشه شاهد پیشرفت های تو عزیز دلمون باشیم

 از خدا میخوام همیشه به سمت بهترینها  در پناه خودش هدایتت کنه ان شاالله .الهی آمین

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان آرتین چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 08:26 http://artinemaman.blogfa.com

واییی مبارکه . آفرین به این گل پسر . انشالله همه قدمهاش به سوی موفقیت باشه .

مامان فاطمه کوچولو چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 09:07 http://eshghemamanbaba.blogfa.com

سلام

ماشالله جه پسر خوشگلی.تازه راه افتادنش مبارک.سالم و سلامت در پناه خدا

ممنونم

زهرا مامان نی نی چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 14:51 http://mamanvanini.blogfa.com

راه رفتن طاها گلی مبارک..قدمهای کوچولوشو برداشت به امید موفقیتهای بیشتر در زندگیش..بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد