بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

عکسای تولد

خدایا شکررررررررت طاها کوچولوی ما یکساله شد

                                                      

پسر کوچولوی نازم منو ببخش که تو این یک ماه اخیر  بخاطر تدارک  تولدت کمتر فرصت

 کردم بهت برسم ... باور کن خیلی برام سخت بود تنهایی هم به 

تو و کارات رسیدگی کنم و هم کارای تولدت رو انجام بدم.ولی دلم میخواد اینو بدونی که

تو شیرین ترین اتفاق زندگیه منو بابا سعید هستی و قشنگترین لحظه ها رو تو این

مدت بهمون هدیه کردی و خدا رو شکر میگیم بخاطر داشتن تو














این زنبور کوچولوها که طاها بهشون اشاره میکنه رو هم با پولک و سوزن ته گرد درست کردم خیلی خوشکل شده بودن


این هم طاها در کنار خاله و دایی

تزیین کارد و چنگال ها که البته زرد پیدا نکردم و مجبور شدم نارنجی بگیرم



این بیسکوییت های شبیه آبنبات رو برای اولین بار بود که درست میکردم اما خیلی خوشمزه شده بودن


همینطور این بیسکوییت های زنبوری رو که خودم خیلی دوسشون داشتم

این هم تزیین ساده ی چاقوی کیک که تو اوج خستگی انجام دادم


اینم نوشابه ها که یادم رفت ازشون عکس بگیرم و بعد از تولد از باقی موندشون عکس گرفتم




این نقاشی ها رو هم پرینت گرفته بودم برا رنگ آمیزی یه بچه های کوچیکتر

و این یکی هم برای بچه های بزرگ تر بود

واین فرفره ها که درست کردنشون خیلی زحمت نداشت ولی بچه ها خیلی خوششون اومده بود

این گل سرها رو  برا دختر کوچولوها درست کرده بودم

و این تاج ها هم برا پسرا بود

اینم  کیک که خیلی شبیه عکسش نبود ولی در کل بد نبود

اینم قندای زنبوری که یک شب تا صبح درست کردنشون طول کشید


و این هم ژله گل با سیب بود که یادم رفته بود ازش عکس بگیرم و فقط حین سرو این عکس رو تونستم از دور بگیرم و زومش کنم ویه دسر زنبوری خیلی ناز دیگه هم داشتم که هیچ عکسی ازش ندارم

واین هم شیشه های عسل که به مهمونام میدادم و متاسفانه از ازش عکس بهتری نگرفتم

این گلای داودی رو هم قبلا درستیده بودم که رنگشون به تزیینات زنبوری میومد منم گذاشتمشون روی میز

و این هم یه نما از پشت لباس طاها که وقتی کاملش کردم کلی بخاطرش ذوق زده شدم

این هم عکس کارت دعوت

اینو هم به در ورودی چسبونده بودم




این هم کیک پوشکی بود که روش سوتک های بچه ها رو گذاشته بودم

اینا هم مهمونای زنبوری تولد طاها کوچولو بودن







توللللللللللللللللللد

امشب تولد پسر کوچولوی ناز من هم به خوبی و خوشی وعاااااااااااااااالی برگزار شد .

خدایا شکرررررررررررررررررررت.

بزودی بعد از رفع خستگی عکساش رو میذارم