بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

دندون

پیرو چندین شب نخوابیدن طاها و مامان و چندین روز اذیت کردن و بهونه و نق نق و غذا
 نخوردن و  گریه کردن فسقلکمون  متوجه شدیم که کوچولوی مامان  چهارتا دندون آسیاب
 و نیش رو با هم دراورده خدا قوت کوچولوی من اخه چرا با هم عزیز دلم ؟ از  حرف زدنت
 هم بگم  که هزاااااااار ماشالله  هر روز نسبت به روز قبل   پیشرفت میکنی و کلی کلمه
 جدید یاد گرفتی نفسم





نظرات 9 + ارسال نظر

سلام
شکلک هاخراب بود کلیک نشد

سلام
ممنون که اطلاع دادیدولی نمیدونم باید چکارش کنم

زهراوصادق پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 11:17

سلام عزیزم.وای الهییییییییی فداش شم.ایشاا...بسلامتی عزیزم.مواظب طاهای گلم حسابی باش مامان زهره جون .هزارماشاا...براش اسفنددود کن توروخدا.بوووووووووووس.راستی طاهاجون چیا میگه چرا به من نمیگییییییییییی؟فدات شم فعلا

ممنون زهرا جونسعی میکنم کلمه های جدیدشو هم بنویسم

آرزو مامان آرش پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 14:00 http://jiluah.persianblog.ir

سلام زهره جان
خوبی؟ واو مبارکش باشه.

قربونت آرزو جون..ممنون

دریا شنبه 23 بهمن 1389 ساعت 10:58 http://artinemaman.blogfa.com

دندونهای جدید مبارک . از کلماتی که می گه و اینکه چه جور تلفظ می کنه هم بنویس .

مرسی دریا جونم ..حتما به روی چشممممم

مامان طاها عزیز،
من پستت رو توی کلوب آموزش لباس خرگوشی دنبال میکردم، میشه بگی جنس پارچه ای که استفاده کردی چیه؟؟؟ کارت خیلی محشر بود
سوالم خیلی فوریه
اگه میشه بیا و تو وبلاگم جوابو به صورت خصوصی بذار یا توی همون کلوب جوابمو بده..

زهراوصادق شنبه 30 بهمن 1389 ساعت 15:45

مامانی آپ کن دلمون تنگیده واسه طاها جونم عزیزمjavascript:void(0);

چشم عزیزم..خیلی درگیرم بخدا ..ببخشید

حمیده مامان سبحان دوشنبه 2 اسفند 1389 ساعت 22:01

زهره جون مبارک باشه گلم، سبحان هم تو همین حال و هواست هههههههههههههههه

قربونت برم حمیده جون ..من و طاها که دیگه دمار از روزگارمون در اومده با این دندونای اسیاب

سحر (مامان آتنا) سه‌شنبه 3 اسفند 1389 ساعت 10:27 http://www.havayetazebahar.blogfa.com

خیلی ممنون که جوابمو دادی
میشه راجع به گوشاش هم راهنماییم کنی؟
کلاه و گوشاش رو چه جوری درست کردی؟
الگویی واسه گوشاش داری؟؟؟
خداییش کارت بی نظیر بوده
عکس کامل شده ش رو هم برامون بذار

قربونت عزیزم..سعی میکنم تو همون کلوپ برات بنویسم خانومی

شاپرک سه‌شنبه 10 اسفند 1389 ساعت 20:51 http://beautifulideas.blogfa.com/

سلام زهره جان
از آشنائی باهات خوشحالم ... موفق باشی عزیزم

مرسیییییییییی شاپرک جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد