بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

عکس

سلام عزیز مامان
بلاخره فرصت کردم بیام و عکس لباس خرگوشی که برات دوختم و یه عالمه عکس دیگه رو توی وبلاگت بذارم

اینم عکس سفره هفت سین امسالمون بود که البته خیلی عجله ای همون شب سال تحویل درستش کردم ..













اینم پسر نازمون در حال رانندگی واقعا پسرا از همون بچگی عاشق ماشین و رانندگی هستن



اینم ورودیه شهر مادربزرگ مادری







و البته یه تولد کوچمولوی خونوادگی هم برا خاله شکیبا جون گرفتیم که کیکش هم دستپخت خودم بود و خدا رو شکر خاله جون خیلییییییییی خوشش اومده بود ازش

به عنوان کار اول و هول هولکی بد نشده بود ..کلا جدیدا کارای مامانت همه هول هولکی میشن





اینم نفس مامان در حال بازی



اینم چندتا عکس که   برات درست کردم 







البته هنوز یه عالمه عکس دیگه مونده که سعی میکنم اونا رو هم زودی اضافه کنم

سال نو مبارک




عزیز دلم سال نو مبارکت باشه

انشالله که سالی پر از شادی و سلامت و برکت و هدایت و خوبی

باشه برات .عزیز دلم از خدا میخوام عمر طولانی و پر برکتی  کنار

همه عزیزانت و اونایی که دوستت دارند داشته باشی ام شاالله .