بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

روز پدر مباااااااااارک

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

گزارش پارک

سلام عزیز دل مامان

منو ببخش این چند وقته کمتر فرصت میکنم به وبلاگت سر بزنم 

الان هم اومد عکسای چند باری که پارک بردیمت رو بذارم ..تو قند عسل مامان

عاشق پارک هستی 

البته یه سرگرمی جدید هم پیدا کردی و اون هم سوارکاریه

بار اول فقط میخواستیم از نزدیک اسب رو نشونت بدیم و بعدش تو خواستی بهش دست بزنی و بعد که خوشت اومد گفتیم یه عکس یادگاری هم بگیرم ازت ..و بعد دیگه این تو بودی که از اسب پایین نمی اومدی و ما هم اجازه دادیم که سوارکاری کنی و تا حالا یه چند باری برا اسب سواری رفتیم پارک ساحلی

























روز مادر مبااااااااااارک



                                          بهشت در دستان مادرم بود

                    

                        وقتی من به دنیا آمدم، مادرم آن را زمین گذاشت تا مرا در آغوش بگیرد

                                                              

                                                             از آن زمان بهشت زیر پای اوست


سلام عزیز مامان

امروز روز مادر بود  خیلی بهمون خوش گذشت و من خیلی خوشحالم


تو این روز اول از همه باید از مادر مهربون و عزیزتر از جونم تشکر کنم بابت همه زحمتهایی  که برای من کشیده و تا عمر دارم نمیتونم جبران مهربونیهاش رو بکنم


بعد از اون باید از تو ..بهترین پسر دنیا..طاها جون خودم تشکر کنم که با وجودت لذت مادر شدن رو به من چشوندی الهی که فدات بشم پسر اروم و مهربون وباهوش مادر


و بعد از اون هم باید ازمهربون ترین و بهترین مرد دنیا که همیشه با مهربونی هاش منو شرمنده ی خودش میکنه تشکر کنم..سعید جونم خیلی عاشقتم


این قشنگترین دسته گل دنیا ازطرف بهترین همسر دنیاست


این عطر و ساعت  D&Gرو هم بابا سعید به عنوان هدیه روز زن خریدن البته همراه با یه کارت خیلی خوشکل  که ازش عکس ندارم


راستی پسرم من عاشق بوی عطرای مردونه ام .تو هم خواستی برا مامان عطر بگیری یادت باشه

پ ن:تو این پست قبلا عکسای خونوادگی که تو روز مادر گرفتیم بود که فقط میخواستم بابا جونم که درحال حاضر از ما دوره ببینه ..که حذف شدن و رمز هم برداشته شد ..از دوستای خوبم که همیشه به من و طاها سر میزنن معذرت میخوام