بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بازی

بازی کلاغ پر رو یاد گرفتی و میشینی یه گوشه و میگی کلال پرررررررر...گنجیشک پررررررررر جوجه پرررررررررر

 

همینطور بازی گل یا پوچ رو که خیییییلی خوشکل وبامزه انجامش میدی و خیلی دوسش داری 

 

جدیدا با خمیر بازی خونگی که برات درست کردم هم خیلی سرگرم میشی  ولی بیشتر عاشق اینی که من برات باهاش گل  مار  گربه  توپ و شکل های دیگه  درست کنم
 

اب بازی هم که بازی ثابتمونه  اخه من سعی میکنم زیاد کولر روشن نکنم واسه همین اب بازی تو این هوا حسابی میچسبهههههههههه و تو هم با یه عالمه اسباب بازی که برات تو وان میریزم  انقدر سرگرم میشی که تا واقعا خسته نشی حاضر نمیشی بیرون بیای 

 مهارتت تو پر و خالی کردن هم خیلی خوب شده

یکی دیگه از بازی هایی که دوست داری هم سایه بازی یه 

 و همینطور بازی تو تاریکی و حدس زدن جای چشم و بینی و مو و گوش و بقیه اجزای صورت من بدون اینکه ببینیشون  ! انقدر ذوق میکنی وقتی درست دست میزنی و تو تاریکی پیداشون میکنی


لگو وبرج سازی و نقاشی و فوتبال و دومینو (که بازی های مخصوص شما و بابا هستن )


و دوچرخه سواری وبازی با عروسک ها و ماشین ها و موتورهات هم بازی های دیگه ایه که خیلی دوست داری




 



فقط یه مادر میتونه قیافه ی منو حین دیدن این کار تصور کنه  اینجا مامان صدام کرد که:

بدو بیا گل پسرتو ببین

وقتی اومدم و دیدم اینجوری پریدی پشت دوچرخه و خاله شکیبا رو مجبور کردی دور حیاط دورت بده دهنم از تعجب باز موند اخه وروجک مامان بخدا خطرناکه ! نکن از این کارا مادر من قلبم ضعیفه


عروسی

خدا رو شکر این چند وقته همش جشن و عروسی و مهمونی دعوت بودیم و 

شما هم برخلاف تصور من که فکر میکردم تو عروسی ها اذیت بشی کلی حال کردی و از اول تا اخر جشن رو در حال رقصیدن بودی  طوری که همه عروس دوماد رها میکردن و تو رو نگاه میکردن و ازت عکس میگرفتن عزیز دلم 

هر کسی بهت میگفت بیا با من برقص فوری و از خدا خواسته میدوی سمتش و چنان میرقصیدی که انگار  تو خونه همش در حال تمرین رقصی !من موندم از کجا یاد گرفتی انقدر خوشکل برقصی ؟! اخه ما تو خونه نه ماهواره داریم  و نه سی دی اهنگ  میذاریم و نه حتی خودمون اهل رقصیم! 

 

خلاصه که حسابی رقاصی عشققققق مامان

این عکس ها مربوط به عروسی یه دایی مامان هستش  که رفته بودیم شهرستان


طاها و بابابزرگ جون

 

از فردای عروسی رفتن هم هر روز بدون استثنا حداقل  یه بار بهم میگی : مامان پاشو لباس بپوشیم بریم عروسی!  

الهییییی من فدااااااااات بشم که اینقدر خوشت اومده از جشن عزیز دلم

عزیزم دوستت دارم

این روزا یاد گرفتی بگی عزیزم دوستت دارم  

 

و مدام میای پیش منو و بابا و  بغلمون میکنی یا لپت رو به صورتمون میچسبونی و میگی عزیزم دوست دارم   

فقط خدا میدونه چه حالی بهمون دست میده وقتی اینجوری ابراز احساسات میکنی  

اگه اون وسط از اون بوس های صدا دار بامزه هم بکنی که دیگه واقعا ضعف میریم براتتتتتتتتتت  

 

صبح ها که از خواب پا میشی میبوسیم و میگی ماما عزیزم پاشو  نوم بده غذا بده صوبونه بده اب بده  و اون لحظه ای که میگی عزیزم دووووستتتتتتتتت دارممممم اگه تو هفت دل خواب هم باشم از جا میپرم و بغلت میکنم و قربون صدقه ات میرم نفسممممممممممم 

 

وقتی حرفمو گوش ندی یا کار اشتباهی انجام بدی و من ناراحت بشم و ادای گریه رو دربیارم فوری میای بغلم میکنی و میبوسیم و میگی ماما گریه نکن  ببشید (ببخشید) عزیزم گریه نکن  

خدایا اون لحظه اگه هزار بار هم ببوسمت سیر نمیشم همه ی وجودم 

البته گاهی هم که نمیخوای حرفمونو گوش کنی تا میبینی ناراحت شدیم خودت زودتر میگی نه نه گریه کن گریه کن!یعنی میخوام کار خودمو بکنم !قیافه ی ما اون موقع دیدنی یه هرچند فقط در حد حرفه و اصلا دل نازکت طاقت دیدن ناراحتیمون رو نداره نفس مامان

 

جدیدا یاد گرفتی به هر کسی که میرسی بلند سلام میدی و دستت رو دراز میکنی و صورتت رو جلو میاری که ببوسنت (بوس زوری

 

وقتی چیزی میخوای بدی دستمون خییییییییلی خوشکل میگی: بفمایید (بفرمایید) 

 

و وقتی چیزی میدیم دستت خیلی خووووووووووشکل تر میگی :میسی عزیزم  

 

از خدا میخوام همیشه تنت سالم و دلت شااااااااد باشه  ان شالله عشق مامان


سفر

این هم عکس های مربوط به سفر فوق العاده ی درون استانی  ما