بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

عروسی

خدا رو شکر این چند وقته همش جشن و عروسی و مهمونی دعوت بودیم و 

شما هم برخلاف تصور من که فکر میکردم تو عروسی ها اذیت بشی کلی حال کردی و از اول تا اخر جشن رو در حال رقصیدن بودی  طوری که همه عروس دوماد رها میکردن و تو رو نگاه میکردن و ازت عکس میگرفتن عزیز دلم 

هر کسی بهت میگفت بیا با من برقص فوری و از خدا خواسته میدوی سمتش و چنان میرقصیدی که انگار  تو خونه همش در حال تمرین رقصی !من موندم از کجا یاد گرفتی انقدر خوشکل برقصی ؟! اخه ما تو خونه نه ماهواره داریم  و نه سی دی اهنگ  میذاریم و نه حتی خودمون اهل رقصیم! 

 

خلاصه که حسابی رقاصی عشققققق مامان

این عکس ها مربوط به عروسی یه دایی مامان هستش  که رفته بودیم شهرستان


طاها و بابابزرگ جون

 

از فردای عروسی رفتن هم هر روز بدون استثنا حداقل  یه بار بهم میگی : مامان پاشو لباس بپوشیم بریم عروسی!  

الهییییی من فدااااااااات بشم که اینقدر خوشت اومده از جشن عزیز دلم

نظرات 4 + ارسال نظر
معصومه مامان مهرشاد چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 11:50

الهی قربونت برم خوشتیپ . آقا کوجولو . کفشاشوووووووووووووو . ای خدا . هزار ماشاءالله . زهره جون حتما حتما برای پسر مثل ماهت اسفند دود کن.
اینقدر عکساش قشنگن و ذوق کردم که اصلا متنا رو نخوندم فقط قربون صدقه عکساش رفتم

قربونت برم معصومه جون
بخدا اینقدر خوشحال میشم که بهمون سر میزنی که نگو
تو هم مهرشاد عزیزم رو ببوووووووووووووس

مامان آرتین چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 13:05 http://artinemaman.blogfa.com

وای چه خوش تیپ. انشالله لباس دامادی خودت عزیزمممم

مرسی عزیزم

عارفه چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 17:56

ای جان عجب باکلاسیه این جوجوی من
ماشالله چقدر کت و شلوار بهش میاد منم برای آرین کت و شلوار باکفش مردونه خریدم واسه عروسی خواهرم همه ذوق مرگ شده بودن
ما مامانا خودمون بچه هامونو میکنیم تو چشم حتما هر زوط براش صدقه بذار
یادت نره ها

مرسییییییییییییییی عزیزم چشمممممممممممم

گلاره جون جمعه 20 آبان 1390 ساعت 09:32 http://mahbobam.blogveb.com

ای قربون این سرو شکلت برم من

خدا نکنه خاله جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد