بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بازی

بازی کلاغ پر رو یاد گرفتی و میشینی یه گوشه و میگی کلال پرررررررر...گنجیشک پررررررررر جوجه پرررررررررر

 

همینطور بازی گل یا پوچ رو که خیییییلی خوشکل وبامزه انجامش میدی و خیلی دوسش داری 

 

جدیدا با خمیر بازی خونگی که برات درست کردم هم خیلی سرگرم میشی  ولی بیشتر عاشق اینی که من برات باهاش گل  مار  گربه  توپ و شکل های دیگه  درست کنم
 

اب بازی هم که بازی ثابتمونه  اخه من سعی میکنم زیاد کولر روشن نکنم واسه همین اب بازی تو این هوا حسابی میچسبهههههههههه و تو هم با یه عالمه اسباب بازی که برات تو وان میریزم  انقدر سرگرم میشی که تا واقعا خسته نشی حاضر نمیشی بیرون بیای 

 مهارتت تو پر و خالی کردن هم خیلی خوب شده

یکی دیگه از بازی هایی که دوست داری هم سایه بازی یه 

 و همینطور بازی تو تاریکی و حدس زدن جای چشم و بینی و مو و گوش و بقیه اجزای صورت من بدون اینکه ببینیشون  ! انقدر ذوق میکنی وقتی درست دست میزنی و تو تاریکی پیداشون میکنی


لگو وبرج سازی و نقاشی و فوتبال و دومینو (که بازی های مخصوص شما و بابا هستن )


و دوچرخه سواری وبازی با عروسک ها و ماشین ها و موتورهات هم بازی های دیگه ایه که خیلی دوست داری




 



فقط یه مادر میتونه قیافه ی منو حین دیدن این کار تصور کنه  اینجا مامان صدام کرد که:

بدو بیا گل پسرتو ببین

وقتی اومدم و دیدم اینجوری پریدی پشت دوچرخه و خاله شکیبا رو مجبور کردی دور حیاط دورت بده دهنم از تعجب باز موند اخه وروجک مامان بخدا خطرناکه ! نکن از این کارا مادر من قلبم ضعیفه


نظرات 6 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 3 آبان 1390 ساعت 02:04

سلام عزیز خانمی . خسته نباشید. در تدارک تولد زنبوری دخترم بودم که سایت شما رو دیدم . خیلی جالب کار کرده بودین . چند تا سوال داشتم .

بیسکوییت زنبوریه چه جوری درست می شه ؟ خوش مزه بود ؟

نوارای روی نوشابه ها خیس نشدند در اثر خنک بودن نوشابه ها

چوب فرفره از چه جنسی بود

به نظرتون چه کارایی اضافی بود که امسال انجامش نمی دین ؟

خیلی سوالام زیاد شد. ببخشید .

11 آبان تولد 1 سالگی دخترمه . خیلی استرس دارم . مرسی.

سحر جان برات ایمیل زدم عزیزم

مامان آرتین چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 13:10 http://artinemaman.blogfa.com

آفرین به مامان خوش ذوق . چطوری خمیر درست می کنی ؟‌
بوس واسه گل پسر ناز

عزیزم با یه فنجون ارد و یکمی روغن و اب خمیر درست میکنم و با رنگ خوراکی ویلتون رنگشون میکنم اصلا سخت نیست کار خاصی انجام نمیدم البته زیاد نمیمونه ها
من بخاطر تمیز بودنش مرتب عوضشون میکنم هزینه ای نداره میصرفه

پگاه(مامان سپهر) چهارشنبه 4 آبان 1390 ساعت 17:35

ماشالا به طاها. کلی ذوق کردم از خوندن کاراش و حرفاشو ببوسش از طرف من عزیزم.

مرسیییییی خاله جووووووووون

مامان شایان شنبه 7 آبان 1390 ساعت 10:41 http://shayan88.blogfa.com/

ماشالله. هزار ماشالله. این آقا طاها هم خیلی باهوشه هم خیلی نازه. خدا حفظش کنه

باشید و خوش باشید

ممنوووووووون عزیزم

مریم مامان داوین چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 21:00

عشقمید هر دوتون مادر هنرمند و پسر خوشتیپ

قربووووووووووووووونت عزیزممممممممم

[ بدون نام ] جمعه 20 آبان 1390 ساعت 09:28

ای قربن ای پسر خوشگلم برم من که همیشه میام میبینمت.گل زیبای من دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد