بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

عکس های تولد

بالاخره دوربین درست شد و تونستم عکسای تولد  رو بذارم البته میدونم کیفیت عکسا خیلی بده ولی متاسفانه کاریش نمیشه کرد

 راستی به خاطر کوچیک بودن خونمون و زیاد بودن مهمونا بابا سعید گفتن که نمیشه تولد خونه ی خودمون باشه  و به خاطر ترافیک شدید مهمونی ها و تولد ها و عروسی و نامزدی بعد از ماه محرم و صفر نوبت  به ما نمیدادن که جشن بگیریم ولی بالاخره موفق شدیم تولد رو تو دو سال و دوماه و دو روزگیت بگیریم  انشالله همیشه سالم و شاد  موفق باشی و صد سالگیت رو جشن بگیریم  عزیز دل مامان









وکیک خرگوشی من که با اینکه برا تزیینش اصلا زمان نداشتم اما همه خوششون اومد و میگفتن مزه اش هم عالی شده بود


بیسکوییت های خوشمزه ی خرگوشی که البته عجله ای درست کردم ولی درکل خوب بودن



 

و پفک های هویجی که بچه ها خیلی خوششون اومد                                                          



این هم لیوان های که برای بچه ها درست کرده بودم                                                              

و قند های هویجی و خرگوشی که خیلی درست کرده بودم ولی فقط همین یه عکس بد رو داشتم 


این هم مداد های هویجی شکل برای بچه ها                                                                        


و باز هم بیسکوییت  البته از نوع هویجی




این هم تزیین کارد و چنگال بود 



همین طور تزیین سبدشون که اونم هویجی بود




ماسک های بچه ها  که خیلی دوسشون داشتم



و این هم عکس بادکنک هویجیم بود که  چندتا از بادکنک هاش حین باد کردن ترکید و به اون خوشکلی که میخواستم نشد




اینم دو مدل تزیین نی نوشابه برای بچه ها




این گوش ها رو هم  به تعداد بچه ها درست کردم و  سرشون میذاشتم






اینم خرگوش های بامزه ی من  که شکل عدد دو بودن




اینم کاور دستمال کاغذی










اینم لباسی بود که برا دوختنش خیلی وقت گذاشتم  اما چون شب تولد هوا  خیلی گرم بود ترجیح دادم تنت نکنم  که اذیت نشی  و عکسی ازش نگرفتم ولی این عکس نصفه کاره اش رو حین پرو اولیه گرفته بودم  که بعد  خیلی تغییرات دادم ولی هنوز فرصت نکردم  تنت کنم و عکس بگیرم انشالله تو اولین فرصت این کارو میکنم





این هم برگه ی یادگاری بود











nbsp; text-align: justify; direction: rtl; nbsp; p style=p style=p align= text-align: justify; direction: rtl; text-align: left; direction: rtl; br /