بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

موفقیت ها

این روزها مشغول یاد گرفتن زبان هستی نفس مامان .....برات یه دی وی دی اموزش زبان گرفتم که  خدا رو شکر برخلاف تصورم  که فکر میکردم مثل تی وی علاقه  نداشته باشی به دیدنش برعکس عاشقش شدی و هر وقت برات بزارمش با علاقه و دقت خیلی زیاد تماشا میکنی و خیلی عالی و زود  تکرار میکنی .. اینقدر که من و بابا و خاله دایی ها و... رو متعجب کردی ..هزار ماشالله خیلی قشنگ  یاد میگیری  و خیلی قشنگ تر و بامزه تر و با لهجه ی عالی تلفظ میکنی .

 یه روز من و شما با هم رفتیم کتاب سرای زبان که برا  شما چند تا کتاب و پوستر و سی دی اموزشی بگیرم .....وقتی وارد شدی  به خاطر اینکه اطرافت پر بود از کتاب ها انگلیسی و سی دی و پوستر و اسباب بازی انگلیسی یک دفعه بدون اینکه متوجه ما باشی  شروع کردی با خودت خوندن حروف الفبای انگلیسی و  بلغور کردن کلمات درست و غلط زبان ..اونقدر که قیافه ی  فروشنده  از تعجب دیدنی شده بود 

باورش نمیشد شما دوسال و نیمه باشی و اینقدر خوب صحبت کنی و ادرس یه زبانکده رو به من داد و گفتند که حتما شما رو کلاس ببرم ..و گفتند که حیفه با این همه هوش و استعداد و علاقه  به صورت جدی اموزش نبینی .....ولی نظر من کاملا برعکس بود و گفتم اصلا دلم نمیخواد به این زودی اموزش شما جدی بشه و از حالا بخوام  بفرستمتون کلاس و... 

بیشتر ترجیح میدم خودم توی خونه بهت اموزش بدم همراه با بازی ..تا هم لذت ببری وهم یاد بگیری 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد