بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

وروجک خلاق وخرابکار

با کارهای عجیب و خلاقانه ای  که انجام میدی نمیدونم باید خوشحال باشم بخاطر فکرت یا ناراحت از خرابکاری های  انجام

شده 



کتاب

عزیز کوچولوی من  شدیدا به کتاب علاقه داری و فوق العاده از دیدن و خوندن و ورق زدن و بازی کردن با کتاب لذت میبری طوری که روزانه   بیشتر از 10 الی 20 کتاب رو باید  برات بخونیم ..خدا رو شکر که پاره نمیکنی کتاب ها رو و برات تکراری نمیشن وگرنه  حتما ورشکست  میشدیم

عزیزدل مامان خیلی خوشحالم که این علاقه رو تونستم بوجود بیارم و امیدوارم که همیشگی باشه 

کارگاه های آموزشی

تصمیم گرفتم یه سری شبه کارگاه آموزشی برات توی خونه بوجود بیارم و هر چیزی که لازمه  یاد بگیری رو خودم توی خونه بهت آموزش بدم..

فقط نگران تنهاییت و اینکه دوست هم سنی نداری هستم   


دنبال یه راه حل هستم ..حتی به مهد هم فکر کردم!