بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

مهدکودک

عزیز دل مامان چند روزه که شما رو مهد گذاشتم و برخلاف تصورم خیلی خوشتون اومده و اونجا  رو خیلی دوست داری جوری که برعکس بچه های دیگه باید با هزار ترفند راضیتون کنم که برگردی! 

و خیلی زود با دوستها و مربی اونجا صمیمی شدی و از همون روز اول  اصلا نیازی به  بودن من توی مهد نداشتی 

اما چه کنم که احساس مادری و دونسته های اندکم  مجبورم میکنن که بی خیال مهد بشم ..نمیدونم !شاید چند روزی رو به صورت ازمایشی ادامه بدم بلکه نظرم عوض شد یا اینکه راه حل بهتری برای تنهایی شما به ذهنم رسید


پ ن:چند روزی که آزمایشی مهد رفتی متوجه شدم که محیط مهد فقط از نظر پر کردن تنهایی خوبه ولی معایب زیادی هم داره ترجیح دادم ادامه ندیم و تنهایی شما رو با پارک و مهمونی رفتن و ثبت نام تو کلاسای مختلف پر کنیم

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام
من رمز ندارم

رمزا اکثرا حذف شدن

شیرین پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 14:44 http://shirinm68.blogfa.com

سلام عزیزم سال نو مبارک

ممنون شیرین جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد