بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

جوجه کوچولو

اینم چند تا عکس از جوجه خروس من

این لباس رو چند روز پیش برا رفتن به تولد مهدی (پسر عموت) برات دوختم

خیلی دوسش داری و وقتی می پوشم تنت کلی ذوق میکنی و از جلوی اینه رد نمیشی و با دستات شروع میکنی به بال زدن


بهت میگم :جوجه کوچولو کوچول موچولو  میای با من بازی کنی ؟

تو هم خیلی ناز میگی : نه که نی می یام ..نه که نی می یام!

الهی قربونت بشم عزیز مامان جوجه کوچولوی من







نظرات 6 + ارسال نظر
نوشین مامان آرشیدا چهارشنبه 11 آبان 1390 ساعت 19:29

ماشا الله هزار م شا الله.گل پسره به خدا چقدر ناز شده چقدر بهش اومده دست مامان گلت درد نکنه .اینقدر تو رو ماه کرده

مرسییییییی عزییییییییزمممممممم

پگاه پنج‌شنبه 12 آبان 1390 ساعت 00:04

ای جانم طاها خوشگله. جونم مامان هنرمندش. ماشالا به هر دوتون.

قربون تو دوست خوبممممممممممممم پگاه جون میسییییییی عزیزم

فهیمه شنبه 14 آبان 1390 ساعت 08:24

زهره فوق العاده است فوق العاده . ضعف کردم با عکسش . بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس. بچلونش حسابی از قول من هاااااااااااااااااااا

مرسیییی فهیمه جونممممممممم

مامان شایان شنبه 14 آبان 1390 ساعت 09:04 http://shayan88.blogfa.com/

آفرین به این مامان هنرمند....خیلی لباس طاها حون ناز شده....خودش هم که مثل ماه میمونه
خدا برای هم نگهتون داره

باشید و خوش باشید

ممنون عزیز دلممممممممم کلی از شما دوستای خوبم انرژی میگیرم بووووووووووس

گلاره جون جمعه 20 آبان 1390 ساعت 09:29 http://mahbobam.blogveb.com

زیبای من سلام قربون این شکل ماهت برم هزار الله اکبر به جانت

سلام خاله گلاره جون
مرسی که به ما سر زدین

مریم مامان مهراد پنج‌شنبه 25 اسفند 1390 ساعت 00:47

وایییی زهره خیلی نازه این لباس بابا هنرمند دوست دارم بدونم چجوری درستش کردی از جایی الگو این لباسها رو میشه تهیه کرد؟

خیلیییییییی ممنون عزیزم
بعله که میشه.... از کله من میشه تهیه کرد عزیزم
اگه بخوای حتما کمکت میکنم دوست خوبم البته باید از نزدیک ببینیش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد