بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

نقاشی های پیکاسو کوچولو

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اولین نقاشی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

پارک محله

چند روزیه که میبریمت یه پارک نزدیک خونمون ...

روز اول که رفتیم اونجا اصلا بازی نکردی و همش دور و بر ادم بزرگا بودی ..

بهت میگفتم مامان برو سرسره ..

میگفتی نه ! سرسره دوست ندارم ..

خلاصه نه تو استخر توپ رفتی نه سرسره نه تاب و نه تخته پرش و نه هییییییییچ بازی دیگه ای ...

خدا میدونه چقدر از این موضوع ترسیده بودم ! اخه مدام اطرافیان میگفتن که شما هزار ماشالله چقدر عاقل تر از سنتون رفتار میکنید و چقدر بزرگونه  برخورد میکنی ..منم ترسیده بودم که نکنه  دیگه از بازی کردن خوشتون نیاد و فقط با بزرگترا  باشید ..نگران بودم نکنه دیگه بچگی نکنید و نکنه کودکی من برای شما هم تکرار بشه...

تا اینکه چند روز پشت سر هم از بازی با بچه ها  و وسایل بازی گفتم براتون و اینکه چقدر خوش میگذره  با اونا و چقدر میخندیم و عالیه و کلی با هم با چشم بسته تصویر سازی کردیم و خندیدیم و فکر کردیم  که داریم با هم میپریم تو استخر توپ یا  از سرسره سرررررررررررمیخوریم پایین و میخندیم ..اینقدر گفتم و اینقدر هر شب بردمتون پارک تا بالاخره تو هم از بازی با بچه ها و وسایل خوشت اومد دوباااااااره خدا رو شکر