بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

تولد طاها جونم

طاها جونم تولدت مبارک

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
پنجم www.pichak.net کلیک کنید


طاهای عزیز ما درساعت 4و20 دقیقه

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

بعد از ظهر سه شنبه  اول دیماه  سال1388 


در بیمارستان شهید بقایی زیر نظر  دکتر سیما  احتشام زاده

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
پنجم www.pichak.net کلیک کنید

به دنیا اومد

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
پنجم www.pichak.net کلیک کنید


وزن هنگام تولد طاها جون 3کیلو و 750 گرم قد طاها هم 51 سانتیمتر ودور سر طاها


جونم هم 37 سانتیمتر بود  و همه چیز خدا رو شکر نرمال و طبیعی بود  

مروری بر خاطرات گذشته


دقیقا بیست یکم اردیبهشت امسال بود که متوجه شدم دارم مامان میشم 

واز اون روز به بعد خیلی بیشتر از قبل مراقب سلامتی  و اعمال و رفتارم بودم 

تا لیاقت مادری فرشته ی کوچیکم رو داشته باشم 

کوچولوی ناز من تو مدت نه ماه که تو دلم بود اصلا اصلا مامانشو اذیت نکرد 

و من خیلی خوش به حالم شده بود که نی نی به این خوبی دارم 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
پنجم www.pichak.net کلیک کنید


و اصلا متوجه نشدم این نه ماه چطور تموم شد 

اولین باری که سونو دادم وپسر عزیزم رو دیدم هیچ وقت یادم نمیره 

وروجک مامان همش وول میخورد و دست ها و پاهای کوچیکش رو تکون میداد

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
پنجم www.pichak.net کلیک کنید


اصلا باورم نمیشد که نی نی دو ماه و نیمه  اینطوری باشه 

اینقدر خنده ام گرفته بود از ورجه وورجه کردنت که نمیتونستم جلوی خنده ام رو بگیرم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


فقط دلم برا بابا سعید سوخت که  نتونست اون لحظه شیرین رو ببینه اخه بیرون اتاق بود

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


کوچولوی ناز من سه روز با مامانش توی مسجد اعتکاف رفت

 و من هم مدام براش قران میخوندم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
پنجم www.pichak.net کلیک کنید

و دعا میکردم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 تا خدا و قران همیشه پشت و پناهمون باشن 

الهی آمین یا رب العالمین

 


به نام خدا

سلام وبلاگ طاها کوچولوی ما هم بالاخره با کمی تاخیر راه اندازی شد

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
پنجم www.pichak.net کلیک کنید


امسال با تولد کوچولوی نازم به فکر راه اندازی یه وبلاگ برای ثبت  


خاطراتش افتادم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
پنجم www.pichak.net کلیک کنید




اولین پست رو هم به معرفی خودمون اختصاص میدم:


من و همسر عزیز و مهربونم دیماه سال 1385 زندگی مشترکمون 


رو با یه دنیا عشق و علاقه زیر یه سقف شروع کردیم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

و یه خونواده دو نفری رو تشکیل دادیم و...


دیماه سال 1388 یه فرشته کوچولو از طرف خدای مهربون

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 


به خونواده ما اضافه شد ولذت پدر ومادر شدن رو به ما چشوند


و ما به خاطر این هدیه ناب خدا همیشه شکر گذار هستیم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید