بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

طاها جون من غذا میخوره

عزیز دلم وضعیت بدنی تو نشون میداد که دیگه باید کم کم غذای کمکی رو برات شروع

کنیم من غذای کمکی تو رو از پنج ماهگی شروع کردم


البته   تو چهار ماهگی دندون در اوردی و برای سفره و غذایی که ما میخوردیم هم خیلی


حرص میزدی

   

دیگه طوری شده بود که من و بابا سعید با هم نمیتونستیم غذا بخوریم  باید نوبتی تو رو



میگرفتیم  تا اون یکی غذاشو بخوره

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
 پنجم www.pichak.net کلیک کنید

که البته بیشتر بابا  بغلت میکرد که من بتونم درست غذا بخورم و برا گل پسرم شیر



داشته باشم . غذا رو برات اول از همه با پوره هویچ  شروع کردم و الان که


شش ماهت  شده دیگه فرنی و حریره بادام و پوره سیب و   این جدیدا هم سوپ ماهیچه


بهت میدم که خدا رو شکر خیلی دوست داری

ولی نمیدونم چرا فقط با برنج میونه خوبی نداری

وقتی

برات درست میکنم خیلی از مزش خوشت نمیاد و  دهنتو باز نمیکنی که بخوری منم اونو

از لیست خوراکی هات حذفش کردم  چون خودم هم زیاد مایل نیستم  با برنج چاق بشی

عزیز دلم  مامان سعی میکنه همیشه برات  غذاهای خوب و مقوی طبق اصول تغذیه ای

غذای کودک(که بعد ازمدت زیادی تحقیق و مشاوره و خوندن کتابای مختلف به دست

 اورده ) درست کنه 

قند عسل مامان اینم یه عکس از اولین غذا خوردنت

هزار ماشاالله به پسرک غذاخور مامان و بابا



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد