بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

بسم الله الرحمن الرحیم

وإِن یَکادُالّذینَ کَفَرولَیُزلِقونَکَ بِأَبصرِهِم لَمّاسَمِعُواالذِّکرَویَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ ومَاهُوَ إِلاّذکرٌلِلعَلمین

اینم خان کوچولوی بختیاری







نظرات 11 + ارسال نظر
آرزو مامان آرش یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 14:41 http://jiluah.persianblog.ir

ای خدای من. چه خان کوچولوی بختیاری زیبا و جذابی. خدا حفظش کنه.

ممنووووووووون آرزو جونم پسر خوشکلتو ببوس

وای چه عکسای ملوسی..لباس این قدی از کجا واسش گرفتیپسر نازو ببوس واسم

مرسی عزیزم
راستش لباسشو سفارش دادم از شهرکرد اوردن.البته یه کوچولو تنگش کردم تا اندازش شد

راستی من شمارو با اجازه لینک کردم

سمیرا یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 15:49 http://www.saminshop.com/shop/

******************
******************
******************
وب زیبایی داری
لطفاً به وب من هم سری بزن و اگه دوست داشتی نظر بده
ممنون
بای
******************
******************
******************

ممنون .
حتما سر میزنم

مامان فرشته ها دوشنبه 10 آبان 1389 ساعت 03:16 http://www.golhaye-behesht.persianblog.ir

ای جانم
الحق و الانصاف که خانی برازندته

مرسی خاله جون

مامان الی چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 09:36

الاهههههههههههههههههههی قربونت برم گل مراد خاله عاشق تیپتم من اخههههههههههه
javascript:void(0);

مامان آرتین شنبه 15 آبان 1389 ساعت 09:53 http://artinemaman.blogfa.com

وای وای موش بخورتش . عجب خانی شده . بهش می آد .

یه بوس آبدار از طرف آرتین و مامانش واسه خان خانان

مرسی عزیزم .حتما از طرف من آرتین خوشکلمو ببوس

معصومه شنبه 15 آبان 1389 ساعت 12:45 http://simba1388.blogfa.com/

سلام خانومی خیلی کم پیدایی؟؟ عکسا خیلی نانازن. قربون اون ژستت که لم دادی با این لباسای قشنگ.. کاشکی میشد میشیت کنارت یه چایی باهات خورد عزیزه خاله . دست مامان هنرمندت درد نکنه خاله که اینقدر با ذوق و سلیقه ازت عکس می اندازه..

سلام معصومه جونم
ممنون که بفکرم بودی .یه مدت نتم مشکل پیدا کرده بود .
مهرشاد خوشکلمو ببوس از طرفم

مامان کوروش چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 10:13

خیلی نازه دلم ضعف رفت.خدا حفظش کنه

مرسی مامان کوروش جون .
پسر نازت رو ببوس از طرفم

وایییییییی جیگرتو برم خیلی خوشگل بهت میاد

مرسی مریم جونم .مهراد خوشکل من چطوره؟ دلم براش تنگ شده

رمیصاء پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 18:06

ای جااااااااااااااااان
ای جااااااااااان
ای جااااااااااااااااااان
چقدر ماهه این پسرت ببوسش اون گیوه هاشم پاش میکردی چقدر قشنگ نشسته تا ازش عکس بگیری

مرسی خانومیراستش گیوه سایزش پیدا نکردیم اینا هم براش کوچیک شده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد